Kastella

2012-10-16
17:50:52

Grandmaaahhh was her
Mormor kom hit efter klippningen. Vi satta igång driekt som vanligt när hon kommer. Man får inte andas en sekund det är bara att sätta igång. Och man måste lyssna på mormor för hon ger sig ikke!!!
 
På stearinet på soffan, väggen och golvet är borta utan fläckar, JIPPI
Dammsugit hela soffan och golvet
Lagade och åt mat.
Mormor fixade min klänning och mina byxor som hon ska sy in
Vi tvättade upp en duk och en blus för hand
 
Sedan kom mamma och då fikade vi med c´hokladpudding
mummaaaa
 
Nu är Jimmie hemmma. Jag sov när han kom ^^
Det behövde jag. Men nu är jag pigg!!!
Glass och mys med pojken hoppas jag på ikvälll :D
Hollywoodfuar med såklart men inte alltid jimpan vill sitta med mig då :(
 
Bye!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: