Kastella

2012-10-26
10:42:20

Helg!
Idag är det fredag woohoo. Har så länge nu varit sugen på att gå ut på krogen och dansa, så som man gjorde innan. Satt hemma och hade grymma förfester, stack till krogen och dansade tills klockan var 02. Så om någon känner att detta är något för er så HÖR AV ER !!!!
 
Idag ska jag förhoppningsvis träffa en av mina vänner som jag inte har varit med på öhh... HUR LÄNGE SOM HELST. Måste ha varit innan jag flyttade någon gång. Vi var jätte tighta innan men det går som det går. Hoppas iaf att det blir något av det.
Ska även till ekohallen och se om jag kan få lite inperatioon till halloween nästa fredag.
Besiktade bilen igår så har den här nu. Älskar min bil!!!!!! Så det får nog bli en liten rundtur i den också idag :D
Hoppas inte det är halt påvägarna bara..... Har ju sommar däck på. Vet inte om det är värt att byta eftersom tanken är att jag ska ställa av den nu på vintern och ta tillbaka den till våren istället. Det är ju trots allt en caaaaab :)
Kommer sakna den dock men ska ju förhoppningsvis jobba skiten av mig i jul så jag hinner kanske inte tänka så mycket på den :D
 
 
Hoppas ni får en fin dag. Vet inte hur vädret är än. Har inte riktigt kollat ut med ser ut som att solen skiner friskt iaf :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: