Kastella

2012-10-02
21:15:34

Hollywood
Sitter såklart och kollar på fruarna medans jimmie lagar tomatköttfärs, nu gnäller jag igen men idag får jag det för att jag har varit tött hela dagen. Tycker inte om när man förstör mat med massa tomatpure, för mycket kryddor och grejjer. Min pappa gör det tillräckligt. Har aldrig tyckt om sånt. Det ska vara enkelt och smidigt. Köttfärssås ska endans bestå av:
Nötfärs, lök, massa VISPgrädde, lite mjölk salt och peppar. Det behövs inte något mer.

Jaajaaaa le och se gla ut. jag kommer ju intee tycka att det är äckligt utan bara mindre jättegott. Nu tror ni att jag sitter här och pratar om att min pojkvän gör dålig mat men,ACK så FEL ni har.

Han är bra på mat. Mycket bättre än va vi båda trodde innan vi blev sambos tror ja ;P Men alla kan inte gilla allt...


Byeeeeeeeeeeee

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: