Kastella

2012-10-09
18:57:10

Mary Kay Nyheter!
Nu har höst nyheterna ÄNTLIGEN släppts. Jag älskar allt och har precis skickat efter en massa härliga produkter.
I höst är det mycket häliga färger som gäller!
Jag tycker absolut att ni ska kika in på Mary Kays Trend support där ni får se höstens mode tillsammans med våra produkter.
I denna katalog finn även smink tips och annat smått och gott!
Gå in på E- katalogen HÄR
 
Unna dig själv lite nyheter och glöm inte bort att det snart är fars dag och JULEN närmar sig. Kommer om ett litet tag släppa julskyltningen här på bloggen och på min facebook sida. ALLA blir glada av att få Mary Kay i Julklapp. Vet du inte vad du ska ge dina familjemedlemmar, vänner, släkt. Jag har svaret så hör av dig!!!
 
Här kommer våra nyheter:
 
 

Kommentarer:
#1: svim

Har du testat nagellacken? håller dem? : ]

2012-10-09 @ 19:56:28
#2: Karro

Jag har beställt hem men inte provat. Carin testade dem igår och det var jättebra teckning. Behövs bara ett lager. Kan höra med henne hur det sitter imon :)

2012-10-09 @ 21:00:24
#3: åsa

himla snygga färger

2012-10-10 @ 06:18:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: