Kastella

2012-10-19
08:57:13

Morning
Maten igår gick inte helt åt helevetet iaf. Felet jag gjorde var att jag fräste baconen och löken samtidigt vilken gjorde att löken nästan blev bränd och baconen inte blev knapriga. Men men nu vet jag till nästa gång :P

Har precis sminkat mig och får damp på miitt ena öga. När jag hade lösögonfransar förra helgen så drog jag bort några av mina fransar vilket gör att jag har en stor glugg på mitten som gör mig förbannad. Får helt enkelt köra fullt ut och utan att slarva med serumet nu. Bra!

Strax jobb. Hoppas på en snabb dag för att komma hem och bara ta det lugnt idag igen haha. Får se om jag lägger mig tidigt kanske jag till och med orkar upp till torget imon innan jobbet? Tror inte så men kanske. Haha!
Jag är glad att jag får jobba lördagarana så jag får in lite extra pengar! Längtar till julen då man får jobba hela tiden. Blir mycket pengar och sen är det kul att jobba under julen med :)

Puss och Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: