Kastella

2012-10-17
19:19:16

Nyheter
Här kommer lite av mina favotrit nyheter från Mary Kay
 
Den nya Parfymen Dace for Life
Denna pafymen är en speciel edition. Kommer att finnas under 1 år då det är 50 års jubelium för Mary Kay i Världen. En blommig doft av äpple, jasmin och vanilj. För att inte prata om den underbart fina flaskan. Finns även i ett set med en skimmrande lotion  samma doft. En perfekt julklapp.
 
TimeWise Repair
Våran nya exlusiva hudvård. Består av en innovativ hudvårdsformula utformad för att reducera tydliga ålderstecken och hjälpa till att återställa ett ungdomligare utseende. Formulan är framtagen efter intensiv forskning kring hur och varför huden åldras. Serien bygger på Mary Kays nya Volu-Firm™ Complex, en perfekt sammansättning av tre ingredienser som är så viktiga för hudens återhämtning att formulan ingår i alla produkterna i serien. De jag känner som har börjat anända denna älskar den. Den ligger lite högre i Pris men det är klart värt det.
Serien är alltså för de som redan har fått synliga linjer och rynkor.
 
 
Har har vi lite roliga grejjer och färger inför hösten som jag ääääälskar!!!
Våra nya nagellack i skit snygga färger.Och såklart våra nya gel eyeliner. Här har jag gjort ett snyggt set i färgen Teal. Till eyelinen får man en pensel till. Till ögonen har jag tagit Azure, Rose mist och Hazelnut.
Hett Hett Hett till hösten. Har jälv på mig dessa färger just nu.
 
Det andra färgalternavitet är svart eyeliner med Chockrosa nagellack. SKITSNYGGT!!
till detta är det skitsnyggt med en mörk sotning!!!
 
 
Två snygga läppstift till hösten är dessa.
Fushia och Pink passion. Speciellt den högra tycker jag är skitsnygg nu till hösten!!!
 
Det nya snygga borstsetet. En lite eligantare design än den förra som jag fortfarande har några kvar av. På insidan finns 5 borstar av gethår. Den finns även ett extra fack. Det i mitten som är avtagbart om man vill.
En skitbra väska perfekt att ha! Nu går även borstarna att köpa separat. Och ätligen har våran borstrengöring kommit :)
 
 
Vad tycker ni? Awesome ellerhur?!
Ni vet vart ni har mig. Hör av er om ni är sugna :D
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: