Kastella

2012-10-01
12:52:40

2 år
2 underbara år har gått sedan det blev du och jag. (skrev först sedan du friade till mig, vad fan fick jag det ifrån)
2 år med skratt tårar och ännu mer skratt. Är fortfarande nyförälskad i min lilla skrutt. Gud vad tiden har gått fort. Vi är ju till och med sambos nu, helt sjukt.
Du är underbar och jag älskar dig mer än jag någonsin kommer kunna bevisa för dig. Du äger mitt hjärta!!!
 
Alla resor alla utflykter ALLT jag gör är så så jävla bra!!!!
Nu ser vi fram emot kommande år som förhoppningsvis blir minst lika bra som det senaste.
 
                                                          Jimmie Johansson
                                                                     <3                      = 4-ever ^^
                                                          Karoline Aronsson
 
 
Igår skule detta självklart firas. kvällen började med Middag på Aqua. Jag åt pasta med fläskfilé och jimmie tornedo. Sedan efterätt bestående av vaniljglass med bärkompott och choklad mousse.
 
Mätta och glada begav vi oss till racket centrum med Mikki och Fidde där vi bowlade i 1 timma. Det var den bästa omgången vi har haft tillsammans. Jag satte 5 strike på raken men vann ändå inte. INTE OKEY!!!!
 
Sedan åkte vi hem, Jimmie blandade drink han smutta på den sedan sov jag i soffan ^^
 
En mysig kväll <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: