Kastella

2012-09-05
22:01:29

Mary Kay seminarie 2012
I helgen var jag alltså i Göteborg för att fira alla duktiga konsulter och det underbara företaget.
I år firar Mary kay 50 år i världen och 20 år i Norden så man kunde inte valt ett bättre år att börja :)
 
Vi åkte ifrån Jkpg 07.00 på fredagen och väl i Göteborg så checkade vi in på Hotellet och sedan gick vi till scandinavium där firandet hölls.
Började med en riktigt maffig öppning och man fattade först då hur stort det här är. Vi var alltså 3.200 Konsulter på plats alla har nåt olika långt på kärriärstegen. och detta är bara Sverige, Norge och Finnland. 
 
Efter några bra föreläsningar gick vi till hotellet och drack skumpa med mina fina tjejer och gjorde oss klara inför kvällen. På med långklänning och byta smink sen var vi redo!!!
 
Alla var så grymt fina och det var så kul att så många på göteborgs gator och uteserveringar stannade och frågade varför vi va så fina och vad vi skulle göra och vi kunde svara:
- åh tack, Vi jobbar med det här! Detta är vårat jobb, att vara snygga haha
 
På kvällen firade vi alltså alla duktiga konsulter och 2 i våran unit fick gå upp och hämta ringar på scenen.
Smycken för 7,2 miljoner delades ut den kvällen. Fyfan va jag vill bli så bra som de är. Jag tycker ju att detta är såååååå kul!!
 
Awards night som det heter höll på till 00.30 men ett helt underbara uppträdanden och fina ögonblick och då blev det sängen.
 
09.00 började föreläsningarna dagen efter. Lagom sliten gick vi upp tidigt till frukosten och sedan i med de svullna fötterna i de trånga klackarna och of we go.
Lördagen höll på till 16.30 sedan fick vi åka hem och sitta och bolla ideer och peppa varandra i bilen.
 
En helt otrolig helg. Världens bästa jobb just nu skulle jag kunna säga till och med. Jag har så roligt när jag jobbar med mary kay och vill att ni ALLA ska börja använda de produkter som jag vet funkar och som jag vet är bra för dig!!!
 
Nu är jag igång igen. All i think is pink haha.
Ska bli bättre på det här och kommer ha massa bra erbjudanden. Allt för att du ska testa alla bra produkter.
Jag uppmanar alla att gå in på marykay.se och trycka på online katalogen. Där finns alla bra produkter och är du sugen på att testa något så SÄG TILL!!!
 
 
Bilder får jag på måndag!
 
 
 
PUSS 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: