Kastella

2012-09-28
10:13:00

Missoni
I början på veckan släpptes ju Lidex Missoni. Nör vi kom till jobbet var det kö typ 100 meter så jag funderade aldrig på att gå dit. Märket har lixom inte intresserat mig så mycket innan. Det ända jag vet är mönstret och att det är svindyrt... Men när både Marlene och Carro hade varit inne kunde jag int låta bli. Dock var det hur utplockat som helst när jag kom dit. Men hittade en Trjöjja som jag blev förtjust i. Höstiga färger och lång som bara den :)
499 kr fick jag ge för den vilket inte alls är farligt. Undra varför de kan va så billiga på Lindex :S
Plus att de skänte 10% till rosa bandet vilket är fint :)
 
Ett exempel på priserna är tex denna lilla halsduk för 2527:- Helt sjukt!!!


Hörde från en källa att Lindex inte visste vad det va för märke när de tog in det ^^

Här är min fina tröjja som jag hade på mig igår :)

Kommentar:
#1: åsa

snygg tröjja
med fina färger.sån vill jag ha med.var köpte du den o vad kostade den?

Svar: På Lindex för 499:-
Kastella

2012-09-30 @ 12:12:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: