Kastella

2013-04-13
10:21:54

Helg!
Nu är det helg igen!
Igår var det fredag och jag var ledig. Tog det mest lugnt. Kommer fan inte ihåg vad jag gjorde på dagen :S
 
På kvällen så käkade vi Libanesik mat och kollade på Bilbo eller vad den heter. Sagan om ringen filmen. Den var sådär enligt mig...
Frida va hä r också får jag ju inte glömma :D Alltid lika trevligt!
 
Efter maten så fick jag fruktansvärt ont i magen. Skit jobbigt...
Magknip så jag höll på att tappa andan i vissa lägen. La mig i sängen för att försöka sova men det var inte så lätt. Vaknade 2 ggr under natten av magont men annars så sov jag nog ganska bra. Vet inte va det va med lilla maggen.
 
Idag skulle vi åka till Linköping så klockan väckte oss 07.00 men eftersom att jag inte kunde lite på att magen kom igång ingen så sket jag i att hänga med och sitter nu här istället.
 
Idag ska jag ha Mary kay klass. Kommer bli super mysigt!!!
Efter det blir det en liten utgång!
 
Hörs senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: