Kastella

2013-04-07
22:21:38

Hurra, Hurra, Hurra!!!!!
Idag har jag firat 2 st i min familj.
 
Min syster fyller 25 år
&
Min lilla vovve fyller diag 2 år.
 
Har ätit massa goda kakor och muffins samt en skit cool tårta som josse hade gjort haha!
Ni ska få se lite bilder längre ner.
 
Denna helgen har varit så sjukt lugn. Bara chillat heeela helgen och det har varit skit skönt för jag har inte mått 100 heller.
Imorgon blir det jobb igen. Hejja, hejja!
Är sjukt glad att jag slapp betala tillbaka på skatten btw!
 
 
Bilder från idag:
 
 
 
Härlig dag men skönt väder. Vårkäslorna börjar komma sakta med "säkert"

Kommentar:
#1: åsa

så fina bilder o alla lika goa o trevliga

Svar: Massa :)
Kastella

2013-04-08 @ 06:34:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: