Kastella

2013-08-05
08:26:47

Släktkalas
Japp, igår var det ju släktkalas. Inte min släkt utan Jimmies!
De kom vid 16.00 och det blev finsång i trappan. Efter massa goda kakor och tårta som Jimmie gjort alldeles själv så var kalaset slut och vi barn drog oss ner för att bada i Vättern. Det var kallt men det gick :)
 
På kvällen grillade vi hos Helena och Torbjörn. Det blev super gott. Lax i folie med massa gott i samt potatis :D
Längtar till lunch idag haha
 
 
Ny vecka nya möjligheter?
Eller bara en helt vanlig vecka till.
Hoppas på mindre åska då jag har haft konstant huvudvärk mellan åskdagarna, inte roligt!
Jag har inget speciellt planerat än förutom torget med Emma på lördag om jag ej jobbar.
 
Vi hörs igen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: