Kastella

2013-02-14
12:01:46

Ledig dag!
i Tisdags var jag ledig och då var jag och mmma och gjorde lite ärenden. Sedan åt vi hos mormor. Det var massa gott. Klockan 14 skulle jag klippa mig. När jag kom dit så satt det redan någon hos min frisör med blött hår. Jag blev fundersam men jag var helt säker på att det va rätt tid. Gick in och frågade och när de kollade upp så hade de satt mig på 12 mars istället. Jävla otur tänkte jag nu när jag var ledig och allt. Men en annan tjej var ledig så jag fick ta henne även om jag inte ville det.
 
Blev helt okej nöjd iaf. Vet att det hade varit bättre om jag fick lotta. Blev lite längre än vd jag tänkt mig, lite mindre uppklippt och lite mörkare. Men men...
Har inte bestämt mig om  jag ska gå tillbaka och klippa lite till. Ska hoppa in i duschen och kolla idag. så får vi se.
 
Fula bilder före, under och efter.
 
PUSS
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: