Kastella

2013-02-07
20:54:11

Man kan tro att jag har gett upp men ikke!
Jag lever även om det inte har märkts här på bloggen!
 
Så vad har hon gjort nu då under alla dessa dagar då det varit samma inlägg längst upp på sidan, JO:
 
I lördags var det en bra dag!
Jobbade på dagen sedan åkte jag hem och gjorde mig iordning. Sandra kom och vinet, cider ch drinkarna började flöda. Kollade samtidigt på ett riktigt tragiskt melodifestivalen. Ganska lustigt att man fortfarande kollar på skiten Men tradition är vad det är!
Timmarna gick med bra musik på spotify istället och vi började tagga som fasen. Ut på krogen? JAPP!
Kom till Olearys och köpte oss en drink och tänkte ta det lite lugnt men nix med sjukt bra låtar och tagg i kroppen så stod vi på dansgolvet ett riktigt bra tag och hade världens bästa utgång på lääänge!
Helt plötsligt påminde en killa om att det stängde då jag trodde klockan var 12 typ. Jajaa tecken på en bra kväll :D
Kom hem och pussade på min man efter en kebabrulle :)
 
 
 
I veckan har jag jobbat och tränat och träffat lite folk. Annas har jag inte gjort så mycket. Bara varit allmänt trött.
Gjorde precis en beställning på marykay. Alltid lika svårt. men kul såklart. Finns så mycket man vill ta hem bara. Får helt enkelt börja jobba mer med det så jag kan beställa hem ännu mer. Man måste kämpa för att få det man vill har jag lärt mig!
 
I morse när jag vaknade var det vinter igen. Det gjorde inte så mycket för det är så fint då. Blev värre när man gick ut i stormen!
 
Dax att sova strax. Ska bli skönt. Jobb imon med men sedan är det helg!!!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: