Kastella

2013-02-28
17:15:58

MARY KAY COMPACT
Nu ska ni få ett hett tips både till er sjävla och som är perfekt att ge bort som present!
Det är våra älskade compact som helt enkelt är askar att förvara sitt mary kay smink i. De finns i 3 storlekar vilket gör att det finns en till alla!!! och till slut måste man ju uppgradera sig när man får fler och fler favoriter!
Ska berätta lite om alla 3 olika.
 
 
 
Mary Kay® Compact Mini
 
 
Detta är en compact mini. Alltså den minsta av askarna. I locket sitter en spegel så att du alltid kan sätta på dig din make. Andra lagret är en platta som är magnetisk därför sitter allting du sätter dit på plats untan att röras runt.
I denna kan man tex ha:
 
* 3 st mineral eye colors                             Eller: *  6 st mineral eye color
* 1 st mineral cheek color                                        2 st mineral cheek color
 
I det understa lagret får du med 3 stycken applicatorer så att du lätt kan sätta på dig ditt smink.
Perfekt eller hur?
Bara själva asken ligger på 175 :-
Sedan beror det ju på vad du vill ha i den. En fylld kan komma att kosta ca 599:-
 
 
 
 
 Mary Kay® Compact
 
 
 
 
Detta är storlek medium och är lite större än mini. Det är bara ett lager i denna ask. Men här får du även med dig ditt favorit läppstift eller glans för dagen/ kvällen.
På den vänstra sidan har du magnet sidan där dina favorit färger sätts in och på den högra har du dia verktyg. Över dessa sätter du din snygga färg till läppen. En perfekt ask om du frågar mig!!!
Asken ligger på 199:-
Beroende på vad du väljer så kan en full ask ligga på runt 799:-
 
 
Mary Kay® Compact Pro®
 
Här har ni PRO som är den stora asken. Rymmer det mesta faktiskt.
ett exempel ser ni här i askarna då de har tagit:
* 1 Lipstic                       * 6 st ögon skuggor
* 1 Lip gloss                   * 1 highlitning puder
* 1 pressat puder           * 1 rouge
* 2 st läppennor
 
Du får helt enkelt plats medallt du behöver plus lite till om du skulle ångra dig!!!!!!
Den här ligger på 389 :-
Beroende på vad du har i så ligger en full på ca 1600:-
Och tänk då på hur mycket du fååååår!!!!
En fullproppad ask med smink!
 
 
 
 
Nu ska jag dela med mig av hur jag själv gör.
När jag är hemma så har jag en stor karta med allt mitt smink i den ser ut såhär
Men när jag ska bort så stoppar jag ner det jag vill använda i en compact. Den mellersta storleken!!!
Det är perfekt sedan har jag med mig ett bortset  där jag jag har fack för både leppänna och annat smått och gått och plus att man har ett fack där jag lägger ner min compact. PERFEKT!
 
 
 
Nu har ni något att suga på!
Bara att höra av er om ni har fler frågor!
 
 
Puss och Kram!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: