Kastella

2013-06-18
07:53:38

Summerburst 2013
Nu till en underbar resa!
 
Fredagen den 7/6 träffade jag mina festival brudar på stationen.
 
Väl i Göteborg sken solen och vi gick mot Ullevi. Möttes av flera glada människor med olika band på armarna. Spänningen och förväntningarna byggdes upp och humöret var på topp. Vi hämtade våra bruna band och begav oss till hotellet som bara låg 3 min ifrån arenan.
Festen började!
Från de stora panorama fönsterna såg vi arenan och allt folk som började komma. Festivalen öppnade portarna vid 14.00 men vi var där närmare 14.40
 
En underbar helg med det bästa vädret och bästa Artisterna. Jag var konstant lycklig hela resan :D
På Söndagen var man lagom mör då jag knappt kunde röra mig och ta mig ner till frukosten men det var det fan värt haha.
Som vi dansade och gick lös, det där var livet!
 
Här kommer bara lite få bilder av den underbara resan. om ni vill se fler så finns det på min facebook!
 
 En film av sofie när vi stod längst fram på våran älskade Albin Myers. Absolut en av höjdpunkterna. Den fösta artisten vi såg på lördag och efter det kunde vi knappt andas av värmen.  SÅ JÄVLA UNDERBART!
 
Sista låten och sedan en stor jävla smäll som var avslutet på denna underbara resa!
 
 
Hej då för denna gången och på återseende Göteborg och SUMMERBURST!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: