Kastella

2013-03-21
20:59:29

Jobbig Dag!
Har haft en fruktansvärt jobbig dag idag.
Väcktes av min chef som bad mig följa med till Göteborg med Harry för att han hade fått feber. Han var varit sjuk sedan julas.
 
Efter lite prover där så gav de rekomendationer om av avliva honom då mycket hade blivit värre.
Allt kom som en chock för oss båda och det var skit jobbigt. Men marlene var så stark så vi gick ut och tog några sista bilder och sedan så blev det dax. Vi klappade honom under hela tiden och försökte hålla tårarna inne så att han skulle få höra oss glada in i det sista. Sedan var han borta :(
Det känns så hårt i hjärtat och man kännde sig hemsk när man lämnade honom liggades på golvet, Sovandes så sött.
 
Nu är jag hemma igen efter en lång dag och tårarna rinner lite då och då.
Jobbig att ta farväl av en vän! <3
 
R.i.p Harry min fina jobbarkompis <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: