Kastella

2013-03-27
10:10:22

Ska man vara lite gottegris?
Godmorgon. Har suttit framför datorn ett teg nu. Skulle gått upp klockan 06 och gjort varma mackor till mig och min sambo men ups ingen vaknade i tid. Så det blidde inga mackor för någon av oss. Sedan skulle jag skjutsat Jimmie till jobbet så jag skulle kunna ha bil idag men det sket jag också i. Får hoppas att jag inte ångrar det och att mamma kan hänga med på mina ärenden. Mormor ville gärna med också :D
 
Somnade i soffan igår så prio ett idag är att duscha . Dock ska jag städa också så jag börjar nog med det. Bara jag hemma ändå så då får man vara lite äcklig!
 
Ne nu är jag hungrig. eller njaa egentligen inte så istället för den normala frukosten så ska jag nog locka fram gottegrisen i mig själv och äta glass med varma hallon :)
 
Hoppas ni får en bra dag! Snart börjar påskhelgen och då har jag massa roliga erbjudanden till er från marykay!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: