Kastella

2013-05-24
09:57:47

Soool
Det var några dagar sedan man vaknade upp med sol utanför fönstret. Det kändes jättrebra så jag gick upp när klockan ringde vid 8 och gjorde något som jag älskar..... Diska.
Så nu har jag gjort det tills nu 09.30 ( ja vi had ett berg med disk)
 
Ska snart dra hem till Mamma där mormor är och vi ska fika gott från malmborgs :D Saknar att bo hemma då mamma kom hem med en gottismacka på morgonen innan jobbet.
 
Sedan kanske jag och pappa hinner köra lite mc innan jag ska på After Work med jobbet. Jag tror att det blir velvet ikväll. Det sägs att det är väldigt bra där.
 
Imorgon jobbar vi ju igen så det blir nog inte så sent ikväll.
Skönt med lön idag. Det behövde jag. Vet ni er vad jag behöver? Ett till jobb. Så om ni hittar något så hojjta gärna till. Alla jobb är välkomna!
 
Ha en bra dag !
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: