Kastella

2013-05-23
08:13:34

The rain is fallin on my window pane.....
Godmorgon!
 
Fyfan va trött jag är idag!
Kommer knappt ihåg att jag pratade med Jimmie i morse. Idag är det torsdag och jag ska dra till jobbet om 1,5 timma. Efter det blir det till att åka direkt till torsvik för att köra mc. Smhi visar sol och 14 ikväll men jag har slutat lita på skiten!
 
Snart är det helg. Jag ska jobba lördag men imon så är jag ledig och på kvällen blir det After Work med jobbet. Tror inte att vi har bestämt oss vart vi sa gå än men det löser sig alltid. Aldrig med 8 glas iaf ^^
 
Ne dax att fixa sig och göra matlåda på mina potatisbullar som jah gjorde igår. Har dock ingenting att ha till men det löser sig alltid!
 
 
Ha en bra dag !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: