Kastella

2013-05-14
08:25:59

Upp och hoppa!
Klockan väckte mig klockan 8. Den gör det varje dag, så kan jag välja om jag vill gå upp eller om jag vill ha sovmorgon. Idag fick det bli att gå upp. Mest för att jag var så kissenödig ^^
 
Idag har jag ganska mycket att hinna med på morgonkvisten.
Ska plocka iordning en jävla massa kläder som ligger överallt och diska.
Sedan ska jag träffa Molle Polle. SKit längesen jag träffade henne!
 
I eftermiddag ska jag äta middag med min mor!
Och ikväll kanske det blir lite övningskörnng vi får se. Ska ringa min trafiklärare idag och se om vi kan pussla ihop något för mig så jag kan få det här jävla mc kortet innan jag lägger ner allt ihop. Nej positivt tänkande har man ju fått lära sig!
 
Ha en bra dag i förhoppningsvis bra väder. Synd att det ser sämre och sämre ut för denna veckan som såg så bra ut när maan kollade i fredags!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: