Kastella

2013-11-21
22:53:21

Ken Ring
Folk får säga vad de vill om Ken Ring men jag har fått upp ögonen för honom. Jag tycker verkligen inte att allt han gör är bra men har alltid varit svag för texter och har alltid haft väldigt lätt att lära mig låtar just för att jag lyssnar så mycket på texten och är det något som rappartister behöver för att göra en bra låt är det en bra text.
 
Att alla hans texter är på personliga gör att de blir speciella. Fast jag inte alls har något gemensamt med denna mannen känns det när man lyssnar som om man har levt ett annat liv, hans liv.
 
Detta är enligt mig hans bästa, finaste låt så vill dela med mig av den. När hans dag var på så mycket bättre rann mina tårar nästan konstant av både glädje och sorg.
 
 
 
 
Och den här som också är såå bra. Och jag ÄSLKAR ungen!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: