Kastella

2013-10-21
12:05:20

Ladies night!
I lördags var det dags för ladies night med jobbet.
En underbart rolig kväll skulle jag vilja säga.
 
Bästa Mamsen körde dit oss vid 17.30
Då var det dags för god mat och massa tjöt. Vi satt hur bra som helst!
vid 21.00 drog det igår och då var det full fart ända till slutet. Vi dansade och sjöng konstant haha.
Allt var på topp :)
 
Timmarna på Kinnarps gick sjukt fort och helt plötsligt så var det över. Taggade som vi var så tog vi taxin, lämnade Marlene och jag, Madde och Carro fortsatte till Karlssons. Carro och Madde hade sjukt bra kontaker och helt plöstligt så var vi i trappan påväg upp till v.i.p där vi visste att alla artisterna och dansarna var.
Och där hade vi det super skojj också. Alla var super goa och pratglada.
Lite efter två var de påväg till efterfesten på hotellrummet men jag lämnade carro och madde för att gå hem till min pojk. Nu hade jag haft det så bra man kan ha det tyckte jag haha!
En sjukt bra kväll med mycket skratt, prat, dans och dricka. :D
 
Massa bilder:
  Förrätt och mingel innan maten
 Våra platser
 My seat
En dubbel KCarro
Snygg madde!
Varmrätt, as gott!
Bubbel flödar :)
Patrik isaksson
Dance!
V.i.p
SKÅÅÅÅL
 
Det här kan jag leva på ett bra tag ;D
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: