Kastella

2013-10-14
10:33:43

Spirits from above.
Hejsan på er!
Det var ett tag sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft tiden eller lusten för att skriva. Inte heller har jag vetat vad jag ska skriva eller hur jag ska formulera mig.
 
De senaste veckorna hat varit intensiva. Veckor som var både är påfrestande för kroppen och för psyket.
2 Vänner har ju förlorat var sin familjemedlem. Hur ska man reagera? Hur ska man känna?
Jag känner bara sorg. Visst tänker man på de fina stunderna och sådär men allt slutar bara i hur fan kunde det här hända. Nu kände inte jag min kompis lillebror som gick bort men jag lider fortfarande med henne. Man relaterar ju så mycket till sitt egna liv.
 
För exakt en vecka sedan så var jag på en underbart fin begravning av Zaklina. Mycket folk, mycket blommor och en massa massa massa tårar från min sida. Det var det jobbigaste jag har gjort på länge. Och att se min vän och hennes familj stå där uppe gjorde så ont i mitt hjärta. Men det var så fint och jag vet att hon har det så bra där hon är och Popov familjen kommer klara sig. Även om det blir ett stort tomrum.
 
 
 
 
Har besökt graven en gång sedan vi var där. Och det är så magiskt på nåt sätt. Stod där och läse på alla blommorna. Hur en människa kan vara så älskad. Helt otroligt!
Vila i Frid <3

Vad har jag gjort mer då? Jag har jobbat ganska lagom mycket faktiskt under omständigheterna. Jag har umgåtts med min pojkvän och min familj och lite extra med min hund som bara är med oss ett kort tag till. Dagarana och veckorna har gått så sjukt fort det sista.
 
 
 
Tänker inte bara skriva om hur jobbigt allt är för mitt i detta måste man finna ljuset.
Jag har haft det väldigt roligt med mina vänner det sista också. Har suttit många kvällar och myst hos Moni. I lördags var vi och friade Millan och hade den bästa utgången på väldigt länge. Igår kollade vi film hos Markus och christian. Blö va bakis jag va igår haha men det fick vara värt det!
På dagen i lördags så var vi och gick på Dumme mosse med vovvarna och familjen, så underbart!
 
 
 
 
Jag har även funderat på att börja rida igen. Bara för att ta upp någon hobby och jag har ju alltid älskat att rida.
 
Har också börjat träna igen. Känns bra och gör ont haha.  keep on going karro!

Kommentarer:
#1: ÅSA

FINA BILDER SOM ALLTID
ÄLSKAR ER O TÄNKER PÅ ER O ERA GOA ÄLSKADE HUNDAR

2013-10-15 @ 05:41:50
#2: Karro

Tack så mycket åsa!

2013-10-18 @ 10:11:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: