Kastella

2013-09-03
08:34:20

Håller på att bli sjuk...
Tjoho!
Igår på jobbet blev jag plötsligt as yr och svettades som en gris. Trodde att jag skulle svimma så satte mig ner och inventerade lite. Fick ej i mig någon mat men efter lunchen så kändes det bättre. Plus att jag har haft ont i huvudet ,magen och kännt mig allmänt svag hela helgen.
Jävla skit. antagligen håller jag på att dra på mig en förkylning eller så är det något annat som spökar.
 
Hoppas att det är borta på fredag dock för igår köpte jag och syrran biljetter till Halmstad. Vi ska gå och lyssna på Albin Myers och Steve Aoki. Kommer bli så sjukt nice!
 
Nu ska jag mysa vidare med lilla missen innan jag drar till jobbet. Imon är jag ledig. skönt!
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: