Kastella

2013-09-24
10:10:57

Ledig dag idag!
Idag är det min lediga dag!
Har tagit en pytteliten sovmorgon och nu har jag läst massa bloggar och kollat nyheter så att jag är lite uppdaterad.
 
När jag vaknade så fick jag ett sånt sug av att köra mc men det har försvunnit lite nu. Så svårt när man inte vet vart man ska åka lixom. Sedan är det inte riktigt så kul att åka själv när man inte har något mål med resan.
Vi får se om jag kommer ut en stund sen.
 
På tal om hojj så ska jag ju hämta min nya cykel idag :) Hoppas att den blir kanon. Jag får väl lägga in en bild sen kanske. den är Lila med vita blommor :D en riktig tjejcykel! ^^
 
Vet ni en sak till som är läskigt. När jag sitter vid datorn så ser jag fortfarande zoie komma smygandes vid dörren i ögonvrån. Men när jag kollar dit blir jag alltid lika besviken. Saknad är hon haha.
 
Nä dags att diska! WOOHOOO

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: