Kastella

2014-04-30
08:55:14

God morgon Valborg!
Idag ska jag bara jobba till 16. Så härligt!!!
Hoppas att det blir lite okej väder iaf så man inte vägrar vara ute :)

Valborg idag då. Egentligen kommer jag inte på just nu varför man egentligwn "firar" valborg. Men det spelar ju ingen roll för jag älskar alla aftonar och helgdagar som finns.

Får se vad som händer idag. Har inga planer är förutom att vi ska åka upp till Sigge och göra det fint. Saknar honom så otroligt mycket. Önskar att han har det bra där han är nu och kan se oss! 

Imorgon är det första Maj och då fyller älskade mormor år. Så det blir lunch där!  Är det basa både idag och imorgon? 
Är det någon som vet vart en basa finns? 
Jag älskar eld, ÄLSKAR!
Det är så fint och maffigt och ja, awesome helt enkelt. Skulle vara kul att gå och kolla på en. Det var ju typ massa år sedan sist! 

Jaja nu har jag suttit här i soffan alldeles förlänge så nu ligger jag efter i tiden. Dax att springa!!

Bye! 
Trevlig Valborg på er! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: