Kastella

2014-04-04
09:14:25

Hej härliga lediga onsdag!
Idag har jag varit ledig. Det har varit skönt efter att ha jobbat hela förra veckan. Det började kännas i kroppen och kanske lite i psyket också? 

Jag var vaken vid 07 för att jag trodde att jag skulle tvätta men tiden var tagen. Istället för att göra som jag brukar göra när detta händer, att lägga mig och sova vidare i soffan så åkte jag till mormor och tvättade där. 

Hade lite egentid med mormor och det behövs ibland, löste korsord, tjötade och fikade.vid 11 tiden åkte jag därifrån.

Jag mamma och josse åkte till hjo vid 13 tiden. Vi har alltid kul när vi åker på road trup, massa skratt. Vi paxade plats till husvagnen på Hjo camping. En av de platserna vi gillar bäst. Längtar till midsommar då jag ska få spändera tid i hjo!!

Vi var även på det nya Hem & hobby som de har byggt. Super stort med massa bra grejjer i. Jag handlade en snygg "staty" vet inte vad man ska kalla det. Ett silver horn typ. Kommer se bra ut på min skänk när vi flyttar!




Jag och Jimmie har även köpt möbler på Mio idag. Känns bra och jobbigt haha det är inte lätt det här..

Nepo ny ska jag kolla klart på helt sjukt som idag handlar om depression och självmord. Spännande och viktigt! Sen ska ja sova! 
Natti

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: