Kastella

2014-04-01
19:27:55

Min härligasöndag lite efteråt!
Hej på er!
 
Idag är det tisdag men jag vill egentligen skriva om min underbara söndag!
 
Vädret var helt fantastiskt när jag vaknade av starka strålar i mina ögon och medans Jimmie sussade vidare så gick jag upp klockan 08.15.
Blev genast väldigt rastlös och började fixa mig. Tänkte sedan att jag skulle ut och fota men syrran fick mig på andra tankar. Så vid 11.00 så åkte Jag, Syster, Mormor och Frejja upp till Västersjön och gick tipspromenad.
Jag har inte gjort det på hur många år som helst så det var väldigt mysigt. Dock så hade jag tagit på mig min tjocka vinterjacka och det fick jag äta upp så varmt som det var.
 
Vi stannade vid hundbadet och fikade massa gott innan vi gick den sista biten.
Det måste ju göras om nästa söndag det är fint väder. Tyvärr vann vi inget och medans vi tjötade så missade vi även 2 frågor haha.
 
 
På Söndagskvällen så hade jag en tjej från Partylite hos mig och jag shoppade loss som vanligt. Varför inte passa på lixom?
Så jag handlade för 1.300 och fick sedan välja gratis grejjer frö 1.599
Helt otroligt. Måste tacka alla mina fina vänner och familjemedlemar för att ni kom och hade en mysig stund med mig :)
 
Visningen fick även mig att tänka till och fick mig att inse hur sjukt kul jag tycker att MaryKay är. och att jag är förjävla lat med att jobba med det. Men nu ska jag försöka och komma igång igen för det är ju den roligaste hobbyn jag har och jag ÄLSKAR DET!!!
 
Så om någon vecka här så ska jag ha en klass men några av mina vänner och jag ska nu sätta mig och lägga en fet order för att fylla på mitt redan fyllda lager haha!
 
 
Ha det underbart, här kommer en bild bomb med lite olika filter och grejjer. Har mixtrat lite helt enkelt.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: