Kastella

2014-04-22
22:24:37

Påsk

I lördags var det ju Påskmiddag hos mormor och som hon hade grejjat. Var hur mycket mat som helst på bordet och jag som hade längtat sååå efter påskmaten och så kunde jag knappt få i mig nåt. Kände mig både elak och förbannad på samma gång.

Det jag fick i mig va iaf as gott!!!! Vi åt även efterrätt ute i solen, underbart!!!

Senare på eftermiddagen så åkte vi ut till Hjo jag och Jimmie på hans mc. Där blev det tjöt och mat och sedan var klockan mycket. Jag mådde sämre och det blev kallt så vi tog pappas Jaguar hem. Det gillade Jimmie haha!

Söndagen spänderades i Linköping. där firade vi Emma lite och åt god mat. När vi kom hem så hände det inte så mycket. Jag kommer faktiskt inte ihåg! haha

Måndagen, sista lediga dagen späderades i Hjo. underbart väder så Jag och Mamma solade ca 1 timma och sedan var jag röd som en tomat. Synd bara att jag hade t-shirt på mig och fick en ful jävla bonna bränna haha. jag får skylla mig själv. Innan hemfärd så var vi på Hem & Hobby och där köpte jag en matta till lägenheten. Väl hemma åt ja lite sedan träffade Tina och Millan en stund innan jag och mamma åkte tillbaka till Hjo då hon hade glömt sin dator haha. Jävla klant arsle!! men snäll dotter som jag är så lät jag inte henne åka själv.

Där har ni mim påsk helg. Har varit sååå skönt att vara ledig och jag längtade inte tillbaka till jobbet i morse. Blööö

Nattinatttiii


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: