Kastella

2014-08-14
21:42:43

Boerboel dag
Hej på er!

Igår var jag, mamma och Bure på en 12 timmars utflykt.
Vi tog oss ner till skåne på morgonen för att umgås med Bures uppfödare och några av hans familjemedlemar.

Det var hur kul som helst och ingen var lyckligare än Bure. Där fick han springa omkring på en stor gräsmatta och leka som bara den och blev bortskämd med både massa skinka och lamnacke.

Väldigt kul för mig med då det va första gången för mig som jag såg någon annan boerboel än våran Bure.

Vi fick träffa Bures 
mamma Daysie
Syster Mira
Halv syster Inga-britta
Halv syster Julie
Och fina Camilla som är uppfödare åt alla hundarna.

Bure och julie lekte en massa. De andra var inte riktigt lika intresserade av att brosan eller sonen var på besök haha.
Men bure va så duktig när han fick träffa alla tjejer och lät de bestäma över honom :) 


Jag kommer att lägga upp bilder och filmer från besöket dock bara mobilkvalite men det får duga! 
Det kommer i dagarna :) 

Längtar redan till nästa gång <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: