Kastella

2014-08-14
21:53:07

Lite sjukling
Godkväll!
Torsdagskväll och jag ligger i soffan och tråkar. Ville spela uno med jimmie men nix, han skulle spela wow. Så det fick bli att sitta här och blogga istället. Är väl kanske inte fy skam det heller.

Idag har jag jobbat. Det har gått bra om man bortser från min jävla rethosta som förstör för mig :( 
Det går nog över snart men tills dess är det bara att hålla ut.

Efter jobbet hämtade mamma mig och vi åkte till skogskyrkogården med hundarna. Besökte min väns mamma och en annan väns bror. Stod och tittade på de fina gravarna och gav personerna några fina tankar.

Alltid jobbigt men känns lixom "skönt"efter på något sätt.

Du är alltid saknad! <3



 Nu ska jag gå och lägga mig
Godnatt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: