Kastella

2014-07-29
09:24:43

Tjoohoo
Hej på er i värmen!
 
I söndags badade jag i havet för första och kanske sista gången iår ( hoppas inte)
Jag och Momrmor åkte nämligen till Falkenberg och hälsade på Mamma, Pappa och hundarna. Mös och hade det trevligt i värmen och sedan kom Josse och Emil och då blev det bad i havet för för övrigt va as varmt!!!
Helt otroligt faktiskt. Jag kunde nog legat i hela dagen och jag fick haha. Hundarna, jag, josse och pappa simmade och lekte massa medans de andra stod i knähörjd och kollade på.
 
Vi åkte från jönköping +7.00 och från Falkenberg 19.00 så det var en heldag.
 
 
Igår efter jobbet mötte jag upp Helena, Torbjörn och Jimmie så gick vi till Twin och åt pizza. Super mysigt :)
 
Dax att springa till bussen!
puss hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: