Kastella

2014-03-16
09:55:39

Söndag, soliga söndag
Ingen snö idag?! 
Jag är super glad!!!!!!!!! Hoppas det fortsätter såhär för även jag, den snö älskande Karoline vill ha vår och sol hela tiden nu.
 
Igår var jag och 2 vänner och bowlade på kvällen. Det gick faktiskt bra för mig denna gången. Det brukar det inte gör så det var ju kul. Sedan åkte vi Taxi med Mikel i 2 ½ timma. Vi ville inte in till krogen så vi tänkte att han kunde behöva lite sällskap. Så vi hängde med han på hans körningar och sådär haha. Trevlans för mig som älskar att åka bil!
 
Till slut vid 00.30 så hamnade vi på Olearys. Tog lite drinkar och en shot och sen va det dax att åka hem för det va tråkigt där.Så han kom och hämtade oss igen och sedan blev det natti natti. 
 
 
 
Idag ska vi vid 12.00 fira min Farmor och Farfar med lite fika och sådär. Sedan kanske jag ska träffa Lollo idag med. Ska bli awsome!
 
ha en bra SOLIIG söndag!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: