Kastella

2014-03-26
21:32:39

Tunnelbana
Japp det är vad jag har kollat på ikväll. Att man fortfarande blir förvånad över hur vissa människor beter sig?!?!
Helt jävla sinnes! 
Ett bra program som ger en verklighetsbild. 

Nu är det filmen förtrollad. Jag tycker egentligen att det är ganska dålig men i brist på annat så...

Idag skulle jag och jimmie åka och köpa en köksö från en på blocket. Släpet var hämtat och vi var påväg till adressen hon hade sagt.  När det plötsligt slog mig att denna adressen finns ju ej. So true...
Hon befann sig i skövde och vi hade kollat fel. Men sånt händer. Så det blev ingen köksö...

Dax att sova, imoron ska jag till kvinnokliniken och jobba. Det kommer även en kille och kollar på vår lägenhet så jag ska städe det sista nu. 

Bye!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: