Kastella

2014-05-09
08:25:24

FREDAG!
Godmorgon på er! 
Idag är det fredag. Det känns awesome!
Och imorgon är jag ledig också. Känns ännu mer awesome!


Men vi börjar med igår.
efter jobbet kom Jimmies föräldrar och hämtade mig och jag och Helena gick på ljusparty hos min syster. Jag köpte så jag har påfyllning nu ett tag för man vet ju aldrig när man får gå på ett sånt party igen. Det var iaf trevligt som vanligt och vi blev bjudna på en asgod nybakad kaka. Jag tryckte i mig 3 hela bitar!

Efter detta så åkte jag hem till mamma en sväng. Hon mådde bra men kände lite smärta nu. Så jag tryckte i henne en morfin tablett och 3 andra så att hon skulle kunna sova. 
Sedan hem igen. Och klockan blev lika mycket som alla andra kvällar när jag hade tänkt göra mat men nu hade jag tinat köttfärs så nu va de bara att köra. 
Sov gott inatt med. Det gunkar visst utan Jimmie brevid om jag bara är uppe tills jag blir supertrött.


Men idag är det fredag. Efter jobbet, som jag hoppas går sjukt fort så ska jag och pappa hämta vårat tv-bord och vitrinskåp. Detta ska sedan köras till mormor och till torbjörn. Sedan är det väl natta denna fredagen också. Så vi höres imorgon! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: