Kastella

2014-05-07
22:54:39

Godnatt!
Idag fick jag höra Jimmies röst. Kändes underbart faktiskt. Det är inte så att jag saknar ihjäl mig och inte klarar mig men känns ändå tomt utan honom.

Är glad att det går så bra för honom där borta. Snart är det bara en vecka kvar. :)

Idag har jag umgåtts med Frida och Malin. Vi har gjort pizza och kollat tv. Massa trevligt med lite kvällsmys. 

Har haft fullt upp varje kväll nu sedan i måndags men det känns gött för då kan jag trötta ut mig så jag kan sova gott.

Imorgon, torsdag och då blir det jobb och partylite hos Josse.

Mamma ska opereas imorgon också så jag hoppas att allt går bra för henne. <3

Just nu önskar jag mig bättre väder!
Godnatt från en trött karoline med huvudvärk.

Undra om man ska klippa kort igen eller ej :s

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: