Kastella

2014-05-28
09:10:48

Härlig helg!
Det va skönt med helg.
I lördags så var vi hemma hos Sandra först och sedan drog vi till prien och drack drinkar. Det var gott!
Millan körde hem mig sen, snällt!
 
På söndagen var det Morsdag. Och självklart skulle det firas på massa olika håll. Mamma hade förtjänat så mycket mer men det är svårt att visa sin uppskattning bara sådär. Jag ska komma på något bra någon annan dag.
Vi fikade massa hos mormor vid 11 och sedan var vi hos farmor och farfar vid 15.00
 
Däremellan var jag och Josse och shoppade kläder till Summerburst. jag köpte lite olika saker så får vi se om jag använder nåt haha.
 
På kvällen var vi och spelade minigolf med vänner.. Jag kom 2:a !!!! :D
Sedan blev det bad för killarna i v-sjön.
Innan natt dags så kollade vi film hos Markus men jag sov mest hihi!
 
PUSSSSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: