Kastella

2014-05-21
22:28:56

Oj vad tiden går!
Har ju inte skrivit på länge nu ju!!!
Tiden går så snabbt så jag hinner inte med.
 
Jimmie har kommit hem och jag är lycklig som bara den hihi. I lördags när jag kom hem låg han och sov i soffan. Sedan mös vi hela kvällen. Var även uppe i Stadsparken en sväng. Det var så härligt att få somna i min mans armar igen <3
 
I söndags så var vi jag, josse och Frejja i standsparken och åt glass. Sedan kom mamma med hundarna upp också. :)
Jimmie låg och sov till ca 14.oo så jag hittade på annat under tiden.
 
Vid 15 kom vi till hans familj. Där blev det god mat, vin och kortspel. Vi byggde även ihop vår nya tv-bänk och började grundmåla den.
 
 
 
Simba har tyvärr åkt hem nu. Det är det ända tråkiga som har hänt haha. Kommer verkligen sakna mig kelgris. men vi ses snart igen hihi!
 
Det är inte många dagar kvar nu. 12 dagar närmare bestämt tills vi får nyckeln. :D
 
Det vill säga att det bara är 10 dagar kvar till Summerburst!!!!!!!
Vet dock inte när jag och syrran kan åka än. Verkar som att jag och chefen har lite olika åsikter på den biten. Men ska ta tag i det imorgon eller på fredag så man kan planera klart. Hoppas hoppas hoppas på fint väder de två dagarna iaf :D
 
 
 
Det är mycket just nu. Har precis packat ner hela mitt Marykay lager. Det är en del grejjer det haha.
Fortfarande mycket kvar. Så nu blir det att packa lite varje kväll de sista dagarna här. Jag jobbar nämligen varje dag, utan söndag tills marknaden nästa fredag. Allt ska ner, det är så man får tänka!
 
hoppas ni har det bra!
 
 
Puss på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: