Kastella

2015-01-21
09:24:13

HEJ!
Hej på er!
 
Ja, jag har inte skrivit på väldigt länge. Det har hänt väldigt mycket sedan sist faktiskt
 
Det är snart 2 veckor sedan Farmor begravdes. Det var en fin liten cermoni.
En fin men väldigt jobbig cermoni för oss alla. Vi var ca 25 st på begravningen i ett litet kapell på skogskyrkogården i Jönköping. Efteråt samlades vi hemma hos Farfar och fikade och åt smörgåstårta. Det var skönt. Vi kunde prata och skratta med varandra. Att det är över en månad sen hon försvann är helt obegripligt. Vi var hemma och rensade bland hennes kläder i söndags och det känned skitkonstigt. Hon satt ju lixom på nedervåningen och pratade med de andra sålänge (iaf i mitt huvud)
Saknaden är stor.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det har varit snö, blask, snö blask, snö blask och nu är det lite snö. Det är så jag vill ha det!
Jag och mamma fick ett ryck när det snöade en dag och drog på oss vinterkläderna. Vi tog med oss pulka och snowracer och tog oss till backen. Det gick fort, väldigt fort.
Blev inte många åk då konditionen sa ifrån väldigt snabbt när vi skulle ta oss upp för backen igen haha.
Det var mysigt. Ensamtid med mamma är bäst <3
 
 
Nej nu hinner jag inte skriva mer. Ska ner till stan för en ansiktsbehandling som jag fick i julklapp. Hoippas att det blir super skönt men självklart fick jag en stor jävla ond finne på hakan igår morse. så typiskt.
Ha det fint!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: