Kastella

2008-04-29
09:10:12

Just de!
Igår efter skolan så åkte Jag, Malin och Jennie och lämnade in våra
Feriepraktiklappar till arbetsförmedlingen. Vi får la se om det blit något
vettigt av de haha hellre jobba 4 veckor och kunna göra något resten av
tiden än att inte jobba och bara kunna sitta hemma för att man inte har
pengar eller vad tycket ni?

Nu går snart min buss.. eller nej det gör den inte den går om 47 minuter
men jag tänkte äta lite först vilket jag ALDRIG gör på morgonen. Det är
väldigt många som har det så. det går verkligen inte i. Man sitter där och
försöker men nej. Så jag har faktiskt slutat me de nu, fast när jag har
sovmorgon och på helger så burkar jag allt få i mig lite iaf. =)

Nu ska jag ta mig nått pus

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: