Kastella

2008-04-13
14:04:34

Party Night
Lite om igår....
Kom till Molle ganska sent kanske vid 20.30 eller något
vi gjorde oss igordning och sedan åkte vi mot Liljeholmen.
Där tittade vi in på en fest hos någon ingen aning om vad
han hette. Ganska mycket folk var det iaf. Sedan bestämde
vi oss för att dra vidare upp till esplanaden där Danne och
Adam mötte oss. Vi stack till någon Lisa mycket trevlig tjej
Som hade fest i hennes lägenhet. Träffade också Linda
min vän där <3.Alla som var där var verkligen sjukt trevliga
och jag hade as kul tack allihopa ! I slutet blev de typ chill
haha vi satt och sjöng på typ massa gammla låtar Jag,Molle,
Daniel och Gustav var väligt aktiva haha. Vi var där hyfsat länge
tog sista bussen typ vid 02.00 eller något tror ja. Danne,Adam
och Kenny följde oss och åkte med 2 hållplatser såå
onödiga pengar haha men det var snällt (A)  :D

När vi satt på bussen upptäckte molle att hennes finger
hade svullnat upp enormt mycket och det var typ nästan
lila. Hennes ring hade fastnat och stoppat blodet. Jag fick
typ panik och började vrida och vända men den satt verkligen
hur hårt som helst :S. Som tur va så hjälpte ingemar (molles dad)
Henne att knippsa upp den när vi kom hem. =)

När vi kom till torpaplan så kom min systers gammla vän
fram till mig . Han är så jävla skön haha . Han har alltid
försökt  få mig till att bli modell men jag har inte varit
intresserad han verkar aldrig ge sig jag får vä se vad som
händer . Mycket trevligt att han snckade med oss iaf.

Vi stack hem till Malin och jag sov där. Jag somnade väl någon
gång vid 05.00 tror ja. Molles jävla väckarklocka gick på typ tusen
gånger inatt haha så störande men nej ingen skönhetssömn här
inte ;) .

Nu sitter jag hemma och ska snart plugga lite. Hoppas ni hade en
lika trevlig kväll som jag igår. Tack för igår malin ! <3

image216

Blev bara denna bilden tagen igår jag glömde
helt enkelt av att ta kort med min kamera och använde
killarnas istället så deras mobiler är nog fulla av kort 
som jag och molle har tagit haha. tagen på Lisas toa iaf  XD 

Kommentarer:
#1: Mingla

får jag fråga dig en sak?

2008-04-13 @ 14:17:13
#2: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna tävla här!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en fin söndag!

2008-04-13 @ 14:19:56
#3: malin

Vi hade sååååå kul gumman :D du och jag äger :)

2008-04-13 @ 15:51:20
#4: Sara

Tack! :D

2008-04-13 @ 20:36:55

jo jag läser B... så himla jobbigt. bokföring och hela alltihop. haha

2008-04-13 @ 22:04:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: