Kastella

2008-08-13
23:31:08

God Kväll !

Hej hej, sitter och kollar på satc och Frida stack nyss hem. Tidigare idag stack jag till Frida där Elvira också höll hus. Efter en stund så stack dom ner till resecentrum för att kolla upp lite priser och så tills på fre då vi 3 ska åka till Skövde och träffa killarna vi bekantade oss med under vistelsen i Halmstad. Det blir att vi åker så vi är där vid 13.00 och kommer hem ungfär vid 20.00 eller något, har inte riktigt bestämmt oss en. Kommer iaf bli kul tror jag, de är riktigt trevliga killar :).
Hmm vad har jag mer gjort , Frida kom hit sen och vi lagade lite mat och kollade på film "kung fu panda" den var bra men inte som jag hade tänkt mig . Sedan har vi bara suttit och snackat om massa stuff :)

Nu blir det snart sängen för min del. Jag var ju uppe så tidigt ida och imon blir det städning hela förmiddagen och sedan ska vi fixa lite med  biljetter och så ^^ .

Ha de bra så hörs vi imon :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: