Kastella

2008-08-27
15:00:59

Skola skola skola...
Tjosan Idag var det skola igen då . Idag kom jag iaf i rätt tid till skolan som tur va. Hade 2 ämnen som är nya för mig det var pedagogisk ledarskap och psykologi. Det var också nya lärare i båda änena. Dom verkar väl inte vara sådär jätteroliga men vafan vilka ämnen är de :S .

På lunchen stack vi till McDonals och åt. 2 dagar på raken jag äter skräpmat istället för skolans INTE bra karoline ! .

Nu ska jag snart sätta mig i soffan och slappa smat kolla tv och äta glass :D . Låter mysigt va? ^^






Bäst för er att ni inte missade So you think you can dance igår ! Älskar de pogrammet helt sjukt :) .

Jag bjuder på några bra dansnummer :)

Joshua & Katee - Hip-Hop

Katee & Joshua - Contemporary


Det är inte så bra kvalite på bilden men tryck på klippet och välj watch in high quality så blir det bättre :)

Ha de bra :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: