Kastella

2008-12-12
07:38:48

Lucia på bäckadhal
Idag börjar jag egentligen 11.45 men jag, Lollo och Citte har bestämmt oss för att å och kolla på lucia tåget på bäckdal pga att Sofie , en vi känner blev vald till Lucia där. Så klockan 09.00 ska jag vara där och se när hon sjunger.

I våran skola så blev det en manlig lucia iår och det blev det ju också på ED har jag hört. Jag har absolut inget imot det, tycker bara att det är en kul grejj lixom men det kanske att det skulle passa bättre med en kvinlig? eller vad säger ni?

Jönköpings Lucia är Fanny Volmerdal detta året. Har ingen aning om vem hon är men det blir säkert fint!
Ska dock inte och kolla på de! .


Nej nu är det dax för mig att gå och göra mig iordning . Vi hörs igen när jag kommer hem från curlingen :P . önska mig lycka till på muntliga nationella i engelska som jag har idag :) puspsuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: