Kastella

2008-12-17
00:15:54

Prov , Bowling, Stan !
Skola idag igen . Bara 3 dagar kvar nu . Känns riktigt bra (Y) .
Hade prov i Personlig Försäljning idag . Det gick väl ganska bra tror jag iaf.
Sedan sista lektionen hade vi bowling :D . Och vem vann? , Vem satte 3 strike på raken? JO KAROLINE ARONSSON ! yeeey . Från en förlust när jag spelade förra gången till en vinst.





Efter bowlingen så stack jag och Valle ner till stan för att checka läget. Blev inget köpt för min del idag jag ska köpa det sista på Tors. Haha jag och Valle skämmde ut oss som fan inne på Partnes. Vi skulle in för att se hur dyrt det var och då är man ju körd. Där kommer säljaren och börjar snacka och ska försöka hjälpa oss och vi spelar med haha . Fan va nära det va att jag brast ut i asgarv asså ! Sjukt roligt! .

Har suttit och skrivit mitt arbete nu. Om ni kommer ihåg att jag skulle skriva om Pelle som lukade svett ! . Nu är det gjort iaf och imon ska jag rdovisa det inför minoch 1 annan klass. Usch gillar inte att snacka inför folk när det är något speciellt man ska prata om. Men jag får helt enkelt ta mig i kragen och göra det imon !



Imon åker Frida Bäck till Kanariöarna ! Gonna miss u darling <3




Dax att sova nu pusspuss och Godnatt !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: