Kastella

2008-07-14
19:08:13

Tjolahopp
Tjosan idag är det måndag och det är bara 2 dagar till dansuppvisningen med jobbet. idag körde vi igenom allt , det gick väl sådär kanske . Får la hoppas att det bara blir bättre och bättre nu. Efter dansen så stack jag hem och käkade och sedan drog Jag, Mamma och Pappa iväg för att kolla motorcykel till Mamma  så jag kom precis hem.

Igår såg jag Arn som jag har sagt att jag inte skulle se . Ojdå. Men den var helt okej. Mycket bättre en vad jag trodde. Jag gillar inte Svenska filmer men det var mycket engelska i denna också så det gick ann. lär ju komma en 2:a också får det slutade mitt i.

Jag tänkte övningköra idag också men det blev ju inte så nu. Eller jag skulle kört hem från U-hamn men jag somnade medans dom var inne så dom väckte inte mig.  Igår körde jag typ i nästan 2 timmar. Började i stan och sedan blev det mariebo sen stan igen och tillslut huskvarna. Så jag var väl i ytyp hela jkpg kändes det som.

Nu ska jag gå ut med min hund och sedan ska jag väl checka Tv :) . puss på er

Kommentar:
#1: m

Föreställningen kommer bli kass ;D Kul att vi kör på samma ställen typ ;D (gjorde)

2008-07-14 @ 19:26:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: