Kastella

2008-06-22
00:50:41

Country Festival !
Idag vaknade jag vid halv 1 tiden eller nåt , kommer inte ihåg. Satt mig vid datan en stund som vanligt och sedan åt jag lite. Lite senare kom min pappa ner till mig och sa att vi skulle åka till Älgafall som ligger mitt ute i skogen XD . Det var tydligen någon festival där dock så var det country som inte är min musiksmak precis men jag hngde på iaf. Så Jag, Pappa, Mamma, Hille och P-son åkte dit och väl där möttes vi av en massa raggare och cowbys vilket inte är min stil  Haha. Mycket fina bilar var det iaf. Så vi gick in på områden och satte oss och drack lite och lyssnade på musik. Träffade också en hel del sosiala och trevliga folk. vid 21.00 så tröttnade jag och mamma så vi gick till bilen vilket var ganska smart . annars hade vi typ blivit uppätna av alla knott där :O . Hatar dom ! . Idag var det iaf fint väder mycket sol men det blåser lite för mycket forfarande ! Jag vill ha sommar nuuuu !





Jag och mamma åkte en bit bort och tog kort på kossor XD . dom är ju sååå söta ÄLSKA :) . 
När vi var färdiga med dom så stack vi och hämtade gubbarna och åkte hemmåt. Påvägen stannade vi på max för att jag skulle på lite i magen också :) .






Nu sitter och och lyssnar på musik ... just nu spelas Fast Car i mina öron ! . bästa låten just nu . men ska nog ta det lite lugnt med den nu . jag vill ju inte tjata ut den ! :)

Kommentarer:

Jag läste Älg-avfall :P

2008-06-22 @ 00:59:13
#2: Kastella

PUCKOOO MOLLE :P

2008-06-22 @ 01:09:05
#3: Sara

Att det blev ;)

2008-06-22 @ 15:54:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: