Kastella

2008-06-10
11:37:13

Godmorgon på er.

Godmorgon på er. Jag ska snart dra till skolan . Har hört att många inte har mer skola nu tills skolavslutningen men naturligtvis gäller inte det oss. Gick ut med min vovve innan och fick några droppar i huvvet men de kanske är lika bra att det kommer lite regn nu, bara det inte regnar på skolavslutningen. Nu skiner iaf solen ..

Idag har jag 2 lektioner och på eng kollar vi på grease som man har sett ngra 1000 ggr. På svenskan ska jag ha muntlig redovisning men vet inte vad jag ska snacka om än. 

Idag mår min solbränna mycket bättre kan jag ju tala om XD 

Måste till stan idag och kolla efter något att ha på mig på skolavslutning. Men jag orkar inte gå in för det så mycket ..

Idag åkte lilli Frida till Spanien och kommer vara borta i 2 veckor. Det sura är att hon kommer bo ca 1 km ifrån mitt hus där =/ hade varit lite roligare om jag kunde vara där men men... Kommer sakna dig baby ^^



nej men nu ska jag väl ta och bege mig ni får ha en bra dag ! :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: