Kastella

2008-06-24
22:00:07

Tisdag !
Började med dans idag igen, Ganska tufft att gå upp klockan 07.00 och försöka vara pigg och konsentrerad klockan 09.00 mendet funkar. Idag var det mycket improvisation och det var mycket läskigt man skulle blunda och sånt medans folk tog på en m.m. lite läskigt sådär haha. Imorgon blir det föreläsning och förvandlingar och så får väl se hur det blir. :)

Efter våran dans mötte vi frida och sedan kom Elvira en liten stund efter. Jag har hittat ett par skor jag vill ha på Jive också för 800 eller nåt får la sen när jag får mina pengar om jag orkar lägga ut det på skor.
Vi var på a6 en stnd också men det blev inte långvarigt haha . Sedan har jag övningkört lite. Jag börjar komma in i de nu hihi^^

Ne nu ska jag vara social med malin i telefon =) . Pusspuss

Kommentarer:
#1: Sara

Jo, eller idag blir det nu:) Tack!:)

2008-06-25 @ 00:31:11
#2: m

Vi äger ju på dansen ;D haha. Du kollade ju knappt på skorna :P men dem är snygga!

2008-06-25 @ 18:48:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: